Tuesday 25 March 2014

9 hari berlalu.........

9 hari sudah berlalu hari lahir aku.....genaplah umur aku 22 tahun....aku dah 22???begitu cepat masa berlalu meninggalkan segala kenangan manis dan pahit....Kenangan itulah yang amat bermakna untuk aku.  Ramai yang wish birthday kat aku terutama kt fb,wechat,sms yang call pon ada. Kawan2 aku siap buat suprise lagi.  Diaorg beli kek..happy sngt..  Aku hargai semua itu dan berharap segala ucapan yang aku trima menjadi doa untuk aku.  Aku tak kisah sangat bab2 dapat hadiah ni..Maklum lah dah tua kan.  Hehehe....

tetapi.....hurmmm......tetapi sekrg x sama mcm dulu..semua dah berubah...orang di sekelilingku bersilih ganti...dugaan yang datang juga tidak sama.  Perasaan yang tidak hadir  pon tidak sama.  Aku tahu setiap orang ada kelemahan dan kebaikan masing2....Sama mcm aku..banyk kelemahan dalam diri yang menyebabkan orang di sekeliling lari meninggalkan  aku seorang diri dengan membawa haluan masing2...Tinggalah aku sendiri..Setiap detik kenangan itu datang, terlalu manis untuk aku melupakannya...Biarlah kenangan mereka akan aku kenang sampai bila2......

Alhamdulilah ya allah.....terima kasih........

No comments:

Post a Comment