Friday, 7 March 2014

assalamualaikum.......

Dah beberapa ari x buka blog nih...Sibuk sangat dengan rutin harian hidupku sekarang ni.  Kelas xdelah pack sangat...hihi...Dalam seminggu tu mesti ada 2 atau 3 mesyuarat.....ok jer bagi aku..Takde lah tertekan sangat..Sekarang ni sibuk dengan tugasan yang diberikan oleh para pensyarah aku.  Biasa la kan kehidupan seorang pelajar tidak lari dari tugasan2...Malam ni pon dah start buat tugasan berkumpulan. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar dan siap untuk dihantar ke pensyarah.  Walaupun dah siap satu banyak lagi yang lain menunggu untuk disiapkan..huhu...Buat awal2 senang.. Semester ni xmau dah tangguh2 keje...Semua aku dah selesaikan dengan sempurna.  Untuk mendapatkan result yang gempak...usaha dan tingkah kalu pon kena diubah..Harap2 tercapai impian dan harapan aku untuk semester ini..Setakat tu dulu kot for today....selamat mmbaca yer....nite all...............................

No comments:

Post a Comment