Monday, 3 March 2014

erti sebuah sahabat.......

sahabat???korang tahu x ertinyer sebuah persahabatan???Bgi aku persahabtan ni memang penting dalam hidup seseorang.  Semua orang kt dunia ni memerlukan kawan untuk berkawan, berkongsi masalah, bermain dan semua lah.  So, dah nmpk kan kawan tu penting.  TETAPI bukan mudah nak cari kawan yg "sekepala" dengan kita, boleh terima baik buruk kita, boleh susah senang dengan kita susah sangt nk cri kawan mcm ni.  Aku ada ramai kawan dan ada pelbagai jenis perangai,sikap dan ragam.  Setiap orang x sama.  Alhamdulilah setakat ni semua kawan2 aku baik dgn aku boleh tolong aku.  Aku hrap mereka ikhlas dan tidak tikam aku dari belakang serta tidak mengata aku kt belakang......MY BEST FRIEND????SAPE EH?? Biar lah rahsia kot...huhuh....Aku suka berkawan dan mecari kawan tapi bukan LAWAN yer....aku brkawan tidak kira lelaki atau perempuan.  Aku tak kisah pon jntina ni...jnji "sebulu" dengan aku...Tapi rasenye dulu2 masa aku sek men aku ramai kawan lelaki berbanding perempuan.  Bagi aku kawan lelaki ni ok, x suka ckap2 belakang, senang mntk tolong dan memang betol2 berkawan, Tapi ada ugak kawan menjadi pakwe aku...hihih tu kisah lama kot...sekrang ni aku dah kurang berkawan dengan lelaki kawan pon kawan dlm universiti jer...Now fokus kt sorang jer iaitu "mr right" aku...hihih....apa2 pon kawan tu pnting dalam kehidupan kita tetapi mereka bukan segala-galanya untk kita.....ada yang lebih pnting dri kawan...sesiapa yer????SELAMAT BERFIKIR YE SEMUA.........

No comments:

Post a Comment